Aantal Gebruikers t/m Vandaag.

zondag 22 april 2012

Rijk worden.

RIJK WORDEN MET OPTIES.




“Ik Werkte Jarenlang Aan De Ideale Methode Om Moeiteloos & Veilig Geld Te Verdienen Met Opties…”



Ik ben als beleggingsexpert te gast geweest bij diverse programma’s op radio en TV waaronder EenVandaag, Netwerk, Rondom10, Radio 1, Radio 2, BNR, FinanceTelevision en Business Class.
Ik werk samen met ondermeer SNS Bank, Binck, Alex, Citi en Lynx en schrijf voor De Financiële Telegraaf, de website van Alex, Shares en Beurs.nl. (joe tjoep)
Particuliere beleggers worden op verschillende terreinen ondersteund. Zo hebben vele duizenden beleggers de cursussen van BeursBulletin gevolgd, is het weekblad BeursBulletin uitgegroeid tot Nederlands grootste weekblad op basis van technische analyse en is samen met vermogensbeheerder Kairos Asset Management het BeursBulletin Beleggingsfonds ontwikkeld. (joe tjoep)
Hallo, mijn naam is Harm van Wijk.
Na mijn studie ben ik de financiële wereld beland en ben me steeds meer met beleggen gaan bezig houden. Ik was eerder verantwoordelijk voor het opzetten van de beleggingssites van SNS Bank, verantwoordelijk voor marketing, verkoop en business development bij BinckBank, werkte mee aan het opstarten van SNS FundCoach en de ABN Amro Turbo’s en was sitemanager van DFT.nl (De Financiële Telegraaf). (joe tjoep)
Bekijk HIER mijn volledige Website.
Ik heb in de afgelopen jaren door de internetbubbel en de kredietcrisis wel het nodige voor mijn kiezen gehad. Ook hier geldt, dat als je er niet dood aan gaat, maakt het je sterker.

"Met Deze Methode Kan Werkelijk Iedereen
Een Succesvolle Belegger Worden!"



Opties (en andere derivaten) zijn, zeker in het huidige beleggingsklimaat,noodzakelijk om geld te verdienen met beleggen. Met de inhoud van deze handleiding zult u goed in staat zijn om geld te verdienen met opties. (joe tjoep)
Bekijk HIER mijn volledige Website.
Bedankt voor je aandacht,
Drs. Harm van Wijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten